Agenda
De agenda voor het seizoen van 2024. Ook dit jaar organiseert de vereniging een aantal leuke, gezellige en leerzame dagen. Noteer de volgende dagen alvast in de agenda!

Zaterdag 25 november (2023) Studiedag NBV Sint Pancras
Elk jaar in november organiseert de NBV studiedagen en dit jaar voor het eerst ook in Noord Holland. Op 25 november is er een studiedag in St. Pancras. De studiedag is een leerzame en gezellige bijeenkomst met diverse onderwerpen. Een mooie gelegenheid om met meerdere leden van onze vereniging daar heen te gaan. Noteer alvast de datum en kijk voor meer informatie op de website van de NBV.

Woensdag 31 januari Lezing Het wonder van de jaarlijkse cyclus van het bijenvolk
Het wonder van de jaarlijkse cyclus van het bijenvolk, een inleiding tot de populatie dynamica. Ook het komende jaar gaat Jelle een lezing verzorgen en zoals we allemaal weten is een lezing van Jelle altijd interessant, leerzaam en goed te volgen. Dus noteer deze datum in je agenda.
Datum: woensdag 31 januari
Aanvang: 19.30 uur